hétfő, május 25, 2015

Infok a kövi fejezetekről

Igen most nem részt hoztam, de már készülő félben van.

Néhány dolog az elkövetkezendő részekről:

  1. 3 és 5 fejezet között még Hablaty nem tér vissza Hibbantra
  2. Lesz harc nem is egy
  3. Sok Hiccstid a haza térése után
  4. Jó néhány meglepő dolog 
  5. És még nagyon sok érdekes dolog
Elég sok dolog lesz benne a sorozatból a vissza térése után és olyan dolgok amik csak tőle fognak származni.

Írjátok meg hozzászólásban, hogy hány fejezet múlva hozzam vissza Hablatyot Hibbantra. Mert én úgy gondolom, hogy amit most írok azon kívül még úgy 4 - 5 fejezet, de ha ti előbb szeretnétek össze tudom sűríteni a cselekményeket rövidebbre. 
Lécike írjátok meg ide.
Képtalálat a következőre: „toothless face gif”

Köszi, hogy ennyien olvassátok a blogom.
Puszi.

4 megjegyzés:

Vic írta...

Szia! Nézz be a linkre, blogverseny van! :)
http://ruffnuttuffnut.blogspot.hu/2015/05/ii-blogverseny-kozkivanatra.html

AstridHofferson írta...

Hali imádom a blogod pedig ma találtam rá és borzasztóan tetszik. Imádom minden egyes részét, és nagyon várom már az új részt! :) Nagyon jó (ebben is), hogy ennyi Hiccstrid van benne :3
Ja és mihamarabb térjen haza Hablaty. Plusz szerintem miután haza ért Hablaty utána még remélem írsz sokat! :3

Egy olvasó aki imádja a blogod :D

orsolya vince írta...

Köszönöm, hogy olvasod a blogom és, hogy ilyen kedves dolgokat írsz. Természetesen sokat fogok még írni Hablaty vissza térése után. Nem ennyiről fog szólni. Még egyszer köszönöm a kedves szavakat és igyekszek a résszel.

AstridHofferson írta...

Ú az nagyon jó! :)

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...