szerda, július 12, 2017

Hali mindenkinek

Nagyon jól tudom, hogy sok idő telt el az utolsó bejegyzés óta. Félév, nem tudom ez, hogy jött, de ez van. Valahogy szeretek Júliusban írni először a dogokról.
Először is így utolag kellemes szünetet kívánnék.
Másodszor nem tudom, hogy van valaki akit még érdekelne a blog. (akit igen az tegye fel a kezét komentben)
Ihletem még mindig a béka segge alatt, de megpróbálkozok a dologgal újra.
Most megmondom, hogy ne sokra számítsatok most így tőlem, de próbálkozni lehet.

A 99. rész el fog készülni reményeim szerint ebben a hónapban még.
Nem ígérem le a csillagokat, de megpróbálom, de munka mellett nehéz lesz.
De mondjuk akor folytatom ha érdekel titeket még. Még akkor is folytatom ha egy embert érdekel
Légyszíves jelezétek nekem valahogy, hogy érdekel a dolog, mert csak akkor folytatom.
Ha nincs a történetr vevő akkor hagyom a dolgot.

13 megjegyzés:

Sky R. Black írta...

✋ Fent van a kezem. Engem még mindig érdekel ez a történet. (Akkor is, ha már nem pontosan emlékszek mindenre) várom az új részt! ✌

Emily írta...

Én is itt vagyok, engem is érdekel a történet !!!
Már nagyon vártam mikor lesz rész, de már kezdtem aggódni hogy itt hagytad abba :(
De úgy látszik mégse, kérlek még folytasd mert nagyon szeretem ezt a történetet. :)

Unknown írta...

Nagyon érdekel a történeted, és remélem, hogy mihamarabb folytatod majd!

Unknown írta...

Jelen!!!!!! Szerintem még sok dolgot kilehet hozni a storyból. Egyébként együtt érzek az ihlet hiánnyal kapcsolatban (3ból 2 történetet nem tudok folytatni). Hajrá és majd küldök ihlet tablettákat XDD...

Tommy írta...

Szintén érdekelne a folytatás

Triple strike írta...

léci,léci folytasd mert én nagyon szeretem ezt a blogot!
és nem szeretném ha abba hagynád!!

Triple strike írta...

ÉS jelen !!!!

Norina_29 írta...

Én nagyon várom az új részt!

Corvin T. írta...

Kezek a magasban! A blogod mindig közel állt a szívemhez, jókedvűen olvastam. Nagy löketet kaptam tőled az íráshoz, szerintem ebből a történetből rengeteget lehet még kihozni. Nagyon örülnék, ha folytatnád!

Unknown írta...

Hello, mikor lesz új része?

Névtelen írta...

Szia,én is nagyon várom az új részt!

Unknown írta...

Nekem is fent a kezem✋✋✋✋✋
Illetve már én is vezetek egy blogot gondoltam abból ihletet gyűjthetsz ha akarsz

Bálint Haddock II. írta...

Nagyon várom a folytatást! Egyébként én a te blogod miatt kezdtem el szintén Így neveled a sárkányodat-os történetet, tehát mondhatjuk úgy is, hogy blogolásban te vagy a példaképem. Szóval támogatlak a folytatásban és remélem, hogy hamar jön majd a 99 és a 100 rész.

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...