szombat, január 02, 2016

Az első díjam!

Igaz lehet, hogy már többször is küldték nekem, de még nem igazán voltam benne ebben az egészben, hogy díjat is lehet kapni. Az elsőnél valami olyasmi lehetett a reakcióm: " Jó tudni, hogy blogolásra is lehet kapni valamilyen díjat. " Aztán még egy jött és egy kicsit utána néztem és most már értem már amennyire tudom a lestrapált agyammal.
Szóval íme az egyik:

Liebste Award: Vicky T. - től.

A díj szabályai:
1. Köszönd meg a díjat.
2. Írj magadról 10 dolgot.
3. Válaszolj 10 kérdésre.
4. Tegyél fel 10 kérdést.
5. Küld tovább 10 embernek. 

Nagyon szépen köszönöm Vicky T. - nek a díjat, kedves tőled, hogy gondoltál rám.:D

10 dolog magamról:
1.  Éppenséggel cukrásznak tanulok. Borzalmas az elméleti része, de azt is meg kell tanulni. 
2. Utálom a horror filmeke. Ha csak egy ijesztő videót látok utána nem megyek sehova úgy, hogy ne kapcsoljam fel mindenhol a villanyt, de ez persze csak a sötétben van így. 
3. A legutóbbi 2 könyv sorozatot amit olvastam alig 1,5 hónap alatt olvastam el. ( Ez kilenc könyv volt összesen) Az olvasás a lét elemem.
4. Ha minden összejön egy hónapig Németországban leszek kint szakmai gyakorlaton. 
5. Blogok helyet inkább könyveket szeretek olvasni. Tudom, hogy a blogokhoz olvasáshoz is kell a képzelet, de olyankor mikor azt olvasok az elhagy. Hülye felfogás tudom.
6. Imádom a testvéreimet azzal idegelni, hogy éneklek közben nem is tudok. :D
7.  Szeretek rajzolni, de nagyon ritkán szoktam. Max a suliban mikor egy unalmas óra van.
8. Szeretek rongyosra hallgatni egy - egy számot. ( Ez jelen esetben Selena Gomez új albumának a számai )
9. Még most is egy nagy plüss kutyával alszok, ami már jó ideje meg van. 
10. Nem tekintek magamra jó íróként, de az egy jó kérdés miért.

A 10 kérdésre a válaszom:
1. Mesélsz egy titkot? - Amit leírok az egyik nap a blogomba azt másnapra el is felejtem mind addig míg nem nézem meg mit írtam.
2. Mi volt az első irományod és hány évesen írtad? - Ha jól emlékszek egy Winx Clubos szerepjátékot írtunk barátnőmmel 6 vagy 7 évesen. ( Bár már azt se tudom mikor kezdődőt el a Winx Club )
3. Szerinted is ijesztő a sajtostészta? - Nem, bár nem értem miért lenne ijesztő egy tészta amin sajt van.
4. Melyik volt a kedvenc meséd kiskorodban? - Disney-től a Bambi képes voltam egy nap 5x megnézni a szüleim idegeire mentem ezzel :D
5. Melyik a kedvenc filced? ( magyarul a kedvenc színed ) - A fekete, az megy mindenhez .
6. A macskák félnek a kígyóuborkától. Te hiszel benne? - Hát a saját macskámmal nem próbáltam még ki és más nem is fogom, de biztos így van, mert ki tudja, hogy egy állat mit lát az uborkában.
7. Ha kitalálnál egy színt mi lenne a neve? - Ez egy jó kérdés még nem gondolkoztam rajta talán csillámpóni-fing ( mert az olyan csillogós és a csillogást szeretem )
8. Bízol a Google Fordítóban? - Van amikor igen és van amikor nem, de jókat lehet röhögni az egyes nyelvek kiejtésén és csak azért használom általában :D
9. Ha átnevezhetnéd a blogom ( az enyémet! ) mi lenne a neve? - Hát talál a Lila szín uralma vagy valami hasonló. Igazából ez a cím a legjobb. :)
10. Ha van jó kérdésed, kérlek írd le. - Erre még én se tudok mit írni. 


Mivel kevés blogot olvasok így ne tudom kinek tovább küldeni így kérdéseket se teszek fel sajnos. :( 
Remélem nem haragszotok.

12 megjegyzés:

Corvin T. írta...

Gratulálok a díjadhoz!Ne izgulj, én is mindig elfelejtem amit írok. :))

Névtelen írta...

Gratulálok az első díjadhoz! ♡
Képzeld nekem is a Bambi volt a kedvencem. ^-^
Nyugodtan tekintsd magad jó írónak,mert az vagy, SŐT inkább fantasztikus író vagy minden pillanatát élvezem a blogod olvasásának.^-^ ♡♡♡
Nagyon sok sikert kívánok neked a cukrász karieredhez.♡♡
Kérlek siess a kövi résszel már nagyon várom.♡♡♡

Norina_29 írta...

Gratulálok az első díjadhoz! Megérdemled!! :D

Névtelen írta...

Gratulálok!
Kérlek siess a kövi résszel már alig bírom kivárni.

Unknown írta...

Gratu és folyti mindent

Névtelen írta...

Én is gratulálok, de lenne egy kérdésem. Mikor jön már a 91. Rész mert mar nagyon várom es furja az oldalamat a kíváncsiság. Remélem nem hagyod abba.

Corvin T. írta...

Sziasztok! Nem tudom, van-e olyan, aki nem látta, de az új rész decembernél van kirakva.

Névtelen írta...

Mikor lesz új rész??

Névtelen írta...

Már én is nagyon várom.

Lau írta...

Szia, nagyon jó a blogod és gratulálok a díjjadhoz!
A barátnőm ajánlotta a blogod és nagyon imádom, kérlek siess a kövi résszel.

Vic írta...

Köszii, hogy kitöltötted a díjat! :33

Névtelen írta...

szia!én is cukrásznak tanulok! :)

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...