péntek, január 01, 2016

BÚÉK!!!

Az első bejegyzés a 2016-os évben. :D
Hát így utólagosan kívánok minden olvasómnak Boldog Új Évet!
Remélem ebben az évben is ennyien lesztek akik olvassák a blogomat és nagyon, nagyon köszönöm a tavalyi évet nektek, ha ti nem lennétek az olvasóim nem tudom mi lenne velem.
Köszönöm nektek!

Abban reménykedek, hogy ez az évem is ilyen jó lesz, mint az ami elmúlt, de ez csak rajtatok áll.
És igen biztosra tudom, hogy ebben az évben is lesznek túlzásaim valamiben. 
Új rész nem tudom mikorra lesz várható, mert hát nekem is vannak dolgaim, de lassacskán készen lesz.
Amíg nem jelentkezek minden kedves olvasómnak nagyon boldog Új Évet kívánok. 


Happy New Year!!!

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

Neked is BUÉK!

Névtelen írta...

Boldog új évet!
Nekem a Google+ azt mutatja,hogy felraktad a 91. fejezette de a blog oldalán nem találom és ha rákattintok a Google+ on akkor azt írja,hogy a blog keresett oldala nem létezik.:( :C
Nem tudod miért van éz és hogy mit lehetne vele kezdeni???

orsolya vince írta...

Igazából még nem raktam fel. Véletlenül a Mentés helyet a Közzétételre mentem és azért jelzi. Bocsi ha valakinek még ezzel baja van, nem direkt volt. :D

Névtelen írta...

Nem probléma,megesik az ilen. :)
Nagyon megnyugottam,már attol féltem hogy nem fogom tudni a bejegyzésed.

Corvin T. írta...

Neked is BUÉK, akarom mondani BUSÉK (Boldog Új Sárkányos Éveket Kívánok), én is láttam a 91.részt és majdnem szívbajt kaptam, de egyszer mintha valahol lett volna ilyen, aztán kijött az új rész, de nagyon izgulok, mi lesz!! :33

Vic írta...

Drága Orsolya!
Kukkants be hozzám, meglepim van számodra. :3
http://purpleguyff.blogspot.hu/2016/01/pezsgo-pezsgo.html

Vic írta...

Ui.: Boldog Új Évet neked is! ^^

Draconim írta...

Neked is nagyon boldog új évet kívánok!

Norina_29 írta...

Boldog új évet!!

Dragon RidingLove írta...

BUSÉK!🎆🎉

Unknown írta...

BUSÉK ahogyan trixidragons mondta és én nem láttam a 91.részt

Névtelen írta...

Nekem is nagyon tetszikésa blog, egy honapja találtam és végig olvastam hosszú volt de megérte varom a 91. Részt!!!!!

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...