szombat, december 03, 2016

Igen, igen tudom

Lehet nem ide tartozik, de ez a szám nagyon jó hallgasátok meg 😀😀



Tudom, tudom megint eltűntem egy időre. Sajnálom. Most a tanulás valamivel fontosabb, de ezt remélem megértitek.

  1.  Mint tudjátok lassan 2 éves lesz a blogom. (sose hittem volna, hogy eddig éli fog) Szóval igen 2 éves lesz, ami csak miatatok lehet. Köszönöm, de ez majd kifejtem jobban abban a bejegyzésben.😀😀
  2.  A következő részről annyit mondok, hogy rövid lesz, de a 100. rész már nem.
  3.  A 99. valaikor a jövő héten lesz olvasható, míg a 100. a születésnapon további 2-3 bejegyzéssel (ezt még nem igazán tudom)
Tényleg bocs, hogy csak így vagyok, de ez az év nekem nagyoin fontos, de próblatok írni havonta legalább 1 részt felrakni.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Persze, megértünk.
Már alig várom a kövi részt :)

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...