vasárnap, december 18, 2016

Igen tudom

Nagyon jól tudom, hogy semmit se tetem ki pénteken pedig már két éves a blog. Sajnálom, de egyszerűen semmi időm foglalkozni a bloggal. Amint haza jövők gyakrolatról vagy a suliból fáradt vagyok és semmihez sincs kedvem, csak aludni. És rengeteget kell tanulnom. Vizsgám lesz és nagyon sok mindent kell tanulnom még. Így egyáltalán nincs időm a bloggra, amit iszonyatosan sajnálok, de nekem most a tanulás fontosabb. Ne haragudjatok. Ezért ismét szüneteltetem a blogomat egy időre.
Szeretném írni, de nincs időm és ihletem se nagyon van. Vannak dolgok, amiket megírnék szívesen, de nicsenek hozzá összeköttő száll, így igazából semmim sincs. Remélem azért megértetek és nem haragszotok. Mind idáig el se juthatam volna, ha ti nem vagytok.
De ti is tudjátok mennyire fontos a tanulás. Főleg úgy, hogy én az utolsó évemet csinálom a szakmából. Fontos, hogy letegyem a vizsgát. Jól. Értesetek meg, de nincs más válsztásom.

4 megjegyzés:

Norina_29 írta...

Megértjük. Sok sikert a vizsgákhoz! :)

Kassai Zsófi írta...

Sok sikert, és bármikor is rakj ki új részt, vagy akármilyen posztot, mi várni fogjuk! :D

Kassai Zsófi írta...

Sok sikert, és bármikor is rakj ki új részt, vagy akármilyen posztot, mi várni fogjuk! :D

Névtelen írta...

Megértjük és sok sikert.
Mi nagyon várjuka folytatást úgyogy amikor csak tudod kirakhatod, mi biztos itt leszünk :)

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...