hétfő, június 04, 2018

Új sztori(aszem)

Oké, oké megértem, hogy a másik sztoriból még lehetne mit kihozni, de nekem már nem megy. Igazság szerint nem csak az idő ihlet hiány miatt hagytam abba, hanem azért is, mert már a saját fejembe összekavarodott a sztori és egyszerűen azt se tudtam mit írjak. Plusz valahogy az a 100. fejezet megfelelt annak, hogy egy fejezetet, ami fontos volt számomra lezártam. Imádtam írni a sztorit, de valahogy abból - ne vegyétek sértésnek - de kiöregedtem. Már, mint a saját blogomból kiöregedtem. De ez nem jelenti azt, hogy a sorozatot/filmeket is gyerekesnek tartom magamnak, mert nem. Itt van a harmadik rész, amit tűkön ülve várok már. Főleg, hogy ha jól számolom az amerikai bemutatótól (2019.március 1. - ne késeztek meg ha tévedek, légyszi) a magyar bemutató olyan 9.-e környékén, vagyis a szülinapom környékén lesz.😊😀Elvileg persze. Szóval tényleg ne késeztek meg ha tévedek.

Nos igen a cím alapján új sztorin agyalok, de azt csak akkor mutatom be egy röppke prológusban, ha érdekli az embreket. Ha érdekel titeket egy újabb fejből kipattant sztori tőlem, akkor azt jelezétek.
De néhány dolgot előre leszögeznék.

  1. Itt folytatnám, mindenképpen (erre a blogra vagyok a legbüszkébb, mert próbálkoztam párral, de azkat inkább töröltem, mert egy résznél tovább sose jutottam)
  2. Igen, mivel maradok itt vele httyd-s lesz.
  3. Mivel fejlődtem 4 év alatt(rengeteget) kicsit másabb írást olvashatok, majd tőlem.
  4. Biztosan lassan haladnéka fejezetekkel, de lennének. Nem azt mondom, hogy hetente, de havonta 1-2, talán 3 is.
  5. Az új ihletet Shawn Mendesnek és a zenéjének köszönjétek (MendesArmyForever😍💓)
Csak akkor vágok bele ebbe, ha érdekel titeket. Lent várom a reakciókat és a másik miatt tényleg bocs. De abból tényleg kinőttem már. Remélem lesz valaki, akit érdekleni fogja az új sztori, aminek eddig a fejemben csak az első fejezet van meg kb, de akkor is. A türelem rózsát teremt vagy jelen esteben sztorit. Ha van visszajelzés az új blogra akkor neki is kezdek.

Amúgy bcsi a hibákért, de rohadt szar géppel írtam ezt most.😅😅😅

Find and save ideas about Llamas on Pinterest. |See more ideas about Cute llama, Llama pictures and Pics of llamas. Llamas wallpaper, Llama gift, Llama picture, Llama quote, cute llama, home decor, inspirational quote, Be a Llama, christmas gift, quirky gift,

5 megjegyzés:

Emily írta...

Jupiiiiii én nagyon szeretném, ha írnál továbbra is. Az előző történetet is imádtam, és őszintén már hiányolom hogy nincs olyan történet ami még működik.

Unknown írta...

Hát engem eléggé érdekelne és jó lenne ez mert a régi blogod volt az egyik kedvenc blogom.

Névtelen írta...

Hohhó,még szép hogy érdekel. Ugye ebbe is lesz Hiccstrid? ������

orsolya vince írta...

A HTTYD nem HTTYD Hiccstrid nélkül😄😄😄

Névtelen írta...

Ezazz, köszi a választ :)

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...