hétfő, december 07, 2015

Bocsi!

Tudom, hogy elég sokat kések ezzel a résszel, de sok dolgom van. Tanulás, készülés a karácsonyra és még sorolhatnám. De nemcsak ez a baj. Már megint valahogy eltűnt az egész rész és újra kell írnom és lassan haladok vele a tanulás és a gyakorlat miatt. Későn érek haza és kevés időm van arra, hogy írjak. De próbálkozok és a hétvégére meg próbálom kirakni a részt. A többiről még nem tudok mit mondani, de készülgetnek azok is lassan. Majd jelentkezek még azokon vagy itt adok róluk valamit.
Igyekszek a mostani résszel és ígérem a hétvégére kirakom. 

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Megértelek, én is így vagyok vele.
De azért kérlek próbàlj sietni.
IMÁDOM a blogod!!! ♡♡♡

Corvin T. írta...

Teljesen megértelek, nem sok szabadidőd lehet, de nagyon szép tőled, hogy azt a keveset a blogodra és olvasóidra hagyod, Nagyon Oda Vagyok a blogodért, és kérlek, siess :D

Norina_29 írta...

Amennyire csak tudsz kérlek siess! :D

Unknown írta...

Ez a legjobb blogod

orsolya vince írta...

Köszönöm mindegyikőtöknek és megpróbálok sietni. Az eddig bánatos napomat ezekkel a hozzászólásokkal jobbá tettétek. Köszönöm.

Norina_29 írta...

Én köszönöm hogy folytatod és hogy nem hagyod abba a blogolást!
Ez a világ egyik legjobb blogja! :D

Névtelen írta...

Megértelek,de amennyire tudsz kérlek sies.
Ez a legjobb blog amit valaha olvastam!!! <3

Unknown írta...

Egyett értek

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...