vasárnap, december 13, 2015

Boldog Születésnapot!!!

Először is ez a pillanat is eljött 1 éves lett a blogom.
Nem hittem, hogy eddig eljutok vele, de sikerült.
Bár nem lett meg a 100 rész, de örülünk ennek a 90-nek is.
Köszönöm m
Mindenkinek aki olvassa rendszeresen a blogom nagyon köszönöm ezt az egy évet és a támogatást, hogy folytassam. Köszönöm, hogy ezzel egy keveset átadhattam nektek a fantáziámból, bár tudom, hogy voltak benne egy kissé túlzásba vitt szerelmek :D, de se baj a továbbiakban másokra is igyekszek rá menni, de ez ugye a kreativitástól is függ és az ihlettől. Nem mindig van egyszerre mindkettő, de aki ír az érti :D. Ha ne tud miről írni a legegyszerűbb dologról ír amiről tud. ( ez nálam a szerelem volt vagy a túlzott bajba kerülés, bocsi ha valakiket őrületbe kergettem ezzel, nem szándékos volt ), de erről elég is ennyi.

Csak annyit még, hogy remélem végig követtek a végéig, ami nem tudom mikor lesz, de egyszer mindennek eljön a vége, ahogy mondani szokták :D



És torta is jár a blognak erre a napra. :D


Boldog Születésnapot!!!!

6 megjegyzés:

Norina_29 írta...

Boldog Születésnapot! Szerintem nem vittél túlzásba semmi ez a blog így tökéletes! <3 :D

Névtelen írta...

Boldog Szülinapot!
Én is pártolom Draggg Dragonem véleményét,hogy nem vittél semmit túlzásba és ez így tökéletes.
Ez a legjobb blog amit valaha olvastam!!!
Kérlek siess a kövi résszel.

Dragon RidingLove írta...

Boldog blogszülinapot!
Jó ez így, ahogy van. Szerelmes részek tetszenek! (y)

Corvin T. írta...

Boldog Szülinapot!
Mindenkivel egyet értek, nekem is nagyon tetszett a Hiccstrid ^-^
Meg amúgy a történet nagyon jó, szerintem nagyon jól írsz!
Csak így tovább!

Astrid írta...

Boldog szülinapot! Nekem minden rész tetszett, hajrá˘, így tovább :)

Unknown írta...

Gratulálok és ne becsüld le magadat

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...