kedd, október 30, 2018

Így neveld a sárkánod 3 (part 2)

Ahogy halad az idő egyre közelebb és közelebb van az a várva vár dátum. Kaptunk egy újabb előzetes és most már egy premier dátumot is. Ahogy a korábbi ehhez hasonló bejegyzésben már említettem akkor még 6-7 hónapot számoltam, nos ez most bő 3 hónapra csökkent és napról napra kevesebb lesz.
Nos igen kaptunk egy előzetest, ami egyre több dolgot elárul nekünk a trilógia lezárásáról, amit nehéz elfogadni. 2010-2018 egy olyan világot épített fel a DreamWorks, amit nehezen hagy el az ember. Legyen 6 éves vagy 18 vagy idősebb, hisz ez nem csak egy gyerek mese. Meg hát melyik felnőtt ne szeretné a meséket. Tegye fel a kezét, aki idősebb, mint 16 és sokkal szívesebben néz meg egy rajzfilmet, mint egy nyáltól csöpögő romantikus filmet, ahol azok a tipikus, jól ismert filmes húzások vannak. Inkább egy "gyerek" film, amiből még tanulni is lehet.
Oké, biztos nincs olyan ember, aki ne látta volna már az új előzetest, de azért ez itt hagyom. (Az a visszaemlékezéses tippem, hogy bejött, lehet lottón is lenne ilyen szerencsém😂)
A másik, ami fontos, hogy most már amerikai premier dátumot is megosztott a httydragon Instagram és Facebook oldalán is egyaránt, ami azt is jelenti, hogy magyar premier dátum is van már.
Míg Amerikában 2019. február 22.-én kerül a mozivásznakra a film, itthon 2019. február 21.-én meg lehet rohamozni az összes mozit, amit csak az ember ismer.

Nincsenek megjegyzések:

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...