vasárnap, augusztus 09, 2015

Hali-hóó!

Nem tudom mikor lesz új rész, mert ezen a héten semmi időm nem volt írni egy sort, mert dolgoztam és 5kor értem haza, sőt még tegnap is dolgoztam, 20.-a miatt. Ma viszont próbálkozok írni valamit és lesz valamikor. Pluszba most egy kicsit az ihletem is elszállt, de lassan haladok a résszel előre. Lehetséges, hogy Kedd délutánra már kész is lesz. Lehet, hogy előbb, de addigra tutira kész.
Lehet találgatni hozzászólásban, hogy mi lehet ebben a részben.

( A kép nem tartozik a részhez, ne higgyétek, hogy segítséget adtam)

Ne lepődjetek meg ha valamelyik résztől új szereplők lesznek és lehet, hogy olyanok akiket ismertek, mert össze vonnom majd egy filmmel amit szeretek a blogom. Nem mondom, hogy melyikkel, majd kiderül... valamikor. 
Ha akartok hozzászólásba tippeljetek.

Szóval akkor valamikor lesz majd rész, de még nem tudom mikor. 
Majd jelentkezek új résszel, addig is jó nyarat. 

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Semmi baj van ilyen

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...