szombat, augusztus 18, 2018

Így neveld a sárkányodat 3

Igen, igen ez nem egy réz, de most egy ilyen bejegyzéshez volt kedvem. Ne várjatok tőlem valami hosszú elemzést, mert jó néhány kritika van már az előzetes alapján, ahogy láttam.

Néhány példa
deszy-konyv.hu   (ne tévesszen meg a név)
Képtalálat a következőre: „how to train your dragon 3”
Személy szerint már most tűkön ülve várom a premiert, ami igaz közel 6-7 hónap múlva lesz, de melyik HTTYD rajongó nem így érez. Oké bevallom furcsa volt így elsőként meglátni a promó képet, hisz új sárkány volt rajta, de az előzetessel után már az új sárkányt is megkedveltem. Én, személy szerint imádom a grafikát, a karakterek kidolgozását, a változásukat. Mind külsőleg és belsőleg. Hisz vegyük csak Hablatyot. Az első részben egy gyáva, visszahúzódó két bal lábas, sárkány kaja volt. A sorozatban fejlődött és a második részben, ahogy Valka mondta erősebb lett mindenkinél, bár ezt nem a fizikai erőlétére értendő. A dadogós, visszahúzódó kis srácból már az első rész végére egy bevállalós srác lett, aki bármit megtenne a sárkányáért és ez sose változik a részéről, ahogy a film/sorozat fejlődött úgy nőtt vele Hablaty is, de ez igazából bárkire elmondható a történetben. Abból a mondhatni szedett-vedett bandából, akik neki vágtak a kiképzésnek egy igazi, elválaszthatatlan csapat lett. Olyan rossz érzés, hogy mondhatni el kell búcsúzni tőlük jövőre. Hisz örülsz, hogy itt az új rész, de ez azt is jelenti, hogy ezen korszaknak vége és ez fájdalmas. 

A filmre vissza térve és az új sárkányra első sorban. Oké, mindenki eldönti magában a dolgot. Nekem tetszik a fényfúria. Oké, oké jobb lenne egy másik éjfúria, de szerintem tök menő, hogy elüt Fogatlantól, ha tényleg "együtt" lesznek. Nekem rögtön az ugrott be, hogy ők a Jing-Jang megtestesítője a filmben. Tipikus "Nincs fény sötétség nélkül és sötétség sincs fény nélkül." Ez Fogatlanra és a kis barátjára teljesen igaz. Nem tudom, hogy csak nekem vagy másoknak is, de nekem tényleg feltűnt rögtön, hogy mennyivel finomabban van rajzolva a másik fúria. Sokkal lányosabb, sokkal finomabb, mert ugye így is mutatni akarják, hogy ő nem éjfúria és nem fiú. Sokkal kecsesebb a fényfúria, mint Fogatlan. Személy szerint bejön, hogy "csillog" a bőre és teljességében különbözik Fogatlantól, a méreteket és a formát leszámítva. A fényfúria mellett persze feltűnnek a jól ismert sárkányok és még néhány új is. Mindig dobnak valami újat a felhozatalba, hogy még izgibb legyen a dolog.

Fontos kiemelni még, hogy ismét kapunk egy új fő gonoszt. Grimmelt, az éjfúria gyilkos. (lol ez valahonnan más névvel ismerős a számomra😂) Nos legalább megtudjuk miért is a mi hőn szeretett Fogatlanunk az egyetlen éjfúria. Persze a csávót már most rühellni lehet, mert követelőzik, fenyegetőzik stb. stb. Szóval csak a szokásos. Persze ebből baj lesz még, történik valami rossz dolog, de a végén a pasas eltűnik és minden happy lesz.

"Voltak sárkányok kis srác koromban" indít az előzetes. Nos ez egy kicsit baljós jellegű a számomra, de nem akarok vész madár lenni, mert tudom jól, hogy eddig minden HTTYD film/sorozat elején ott volt a narráció Hablaty jóvoltából, szóval ez most se maradhat el. Persze a végén kiderül minden, de számomra még is olyan szívbe markoló ez az egész. Búcsú egy újabb kedvenctől. Eddig minden évben búcsút mondani egy kedvencé vált szériától kicsit nehéz.

Igazából úgy még nem tudok mit mondani az egészről, hisz nem láttam és eddig csak egyetlen egy előzetes jelent meg, de reménykedek benne, hogy több is lesz és talán, reményeim szerint filmklipeket is kapunk, mint pl. Hotel Transylvania 3 vagy ilyesmi. Én reménykedek benne és akkor még inkább várni fogják a filmet.

Viszont, ahogy keresgéltem találtam néhány dolgot. Oké ez még nem biztos, de a Cast vagyis a szereplők között fel van sorolva Stoick avagy Pléhpofa, vagyis lehetséges, hogy flashbackenben/visszatekintésekben viszont láthatjuk Pléhpofát. Mert arra tuti nincs semmi esély, hogy állandó szereplő legyen, de ezek a visszatekintése nagyobb az esély. Ott lesznek persze a jól megszokott szereplők, akiket már az első résztől kezdve ismerünk. Valamint a második részben megismert Valka és Eret. De itt egy Cast-os kép.


Lehet nem szép ilyet mondanom, de én kíváncsi vagyok mit hoznak ki ebben a részben nagy veszteségnek Hablaty számára. Az első részben ugye a lába volt. A másodikban az apja (RIP Stoick), de a harmadik rész az még egy giga nagy kérdőjel. Oké ott van az elején az a szöveg, hogy kis srác koréban voltak sárkányok, de még se ezt a szöveget érzem annak, hogy nagy veszteség lenne a számára. Valami sokkal nagyobb és talán borzasztóbb befejezést ad a DreamWorks ennek a fejezetnek, amit nagyon nem akarok. Lehet ez csak az én feltevésem, de kb minden olyan dolognak, amit szerettem nézni nem épp a legszebb Happy End lett a vége és már nem tudom ettől mit várjak, de reménykedek egy nagyon szép befejezésben. És megkapom az eddigi lezárásaimnak a legszebb Happy Endjét.

Nem igazán tudom még, hogy a magyar premier mikor lesz, de vagy február végén vagy március első 2 hetében. De az a lényeg, hogy most már jön. Végre. 

Nincsenek megjegyzések:

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...