hétfő, augusztus 13, 2018

Van egy hipotézisem

Nem tudom, hogy ez csak az én fejemben ütött szöget vagy máséban is, de szerintem érdekes és van értelme boncolgatni a dolgot.
Ha netalántán van olyan aki ne látta volna a Dragons: Race to the Edge utolsó részeit, annak nagyon Spoileres lesz ez a bejegyzés. És annak aki nem látta vagy nem találta volna meg magyar felirattal az utolsó évadot, annak ide belinkelem, ahol megannyi film néző oldal közül válogathatok.

Aki vállalja a spoiler veszélyt, az olvassa tovább nyugodtan, de én szóltam.

Szóval ugye a sorozat utolsó 2 részében már szó van a Gnúvadról és Hablatyék valamint Johan is azt keresi. Meg is találják, de nem látja Hablaty a sárkányt, vagyis a Gnúvadat. Találnak egy tojást, ami "birtoklásáért" harcolnak, de egyértelmű, hogy ki nyeri meg azt a harcot, egy kis közre működéssel. De itt jön a lényeg ugye a 2. részben 2 alfa van. Valkának és Dragonak. Drago ugye már a sorozat végén megmutatkozik a terveivel együtt. Szóval én szerintem azt a Gnúvadat kapta el, ami az Ádáz-szigetről elmenekül és az lett a "gonosz" alfa, mert az teljesen egyértelmű, hogy az a jégköpő óriás, ami Valkával él az a tojásból kelt ki, amit Valka vitt el onnan, ahova a Szárnynővérek elvitték, hogy ő elvigye, bonyolult szállak. Oké lehet azt mondja a 2. részben, hogy a sárkányok vitték a Gnúvad fészkébe, de lehet, hogy az már elpusztult vagy ilyesmi. Nem tudom, hisz én is csak spekulálok itt. Nem is tudom mióta fogalmazódik bennem az, hogy mi van, ha Valka alfája azért néz Hablatyra úgy a 2. részben, ahogy, mert megismerte a hangját és valahol tudja, hogy annak a fiúnak köszönheti az életét. Valamint az is eszembe jutott, hogy ugye van az amikor repülnek a jéghegyek között és ott találkoznak Erettékkel és Hablaty kevésbé lepődik meg, mint Astrid. Mert ő látta már azokat a jég tömböket.Legutolsó sorban pedig, ami talán a legmorbidabb dolog, ami eszembe jutott ezzel kapcsolatba. Az, hogy mi van, ha Drago alfája a saját kicsinyét öli meg parancsra és még csak nem is tudja és mégis a saját vérét ontotta.

Lehet ebből az egészből semmi se igaz, de kitudja. Nekem a sorozat után ezek a gondolatok jártak a fejemben. Az a sok mi van ha....

Viszont annak nagyon is örülök, hogy ilyen szépen összekapcsolták a sorozatot és a 2. részt. Olyan jó lenne, ha ilyet csinálnának a 2. és a 3. rész közé, hogy Hablatynak miként sikerül törzsfőnek lenni, mikbe keveredik és hogy sikerül megvalósítania azt a Sárkány-viking utópiát, amit a 3. rész előzetesében emleget. Tuti, hogy rengeteg rajongót érdekelne a dolog és legalább nem kellene még egy időre búcsút inteni Fogatlannal és persze a többieknek se. Bár végül is bármit hozhat még a jövő.


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Így végig olvasva lehet hogy tényleg lehetett,de nekem is megfordult 1-2 ilyen gondolata kis fejemben. Várom mi lesz majd a következő fejezetben

Egy HTTYD fan írta...

Én is hasonlóra gondoltam először de aztán rájöttem, hogy az utolsó rész és a 2. Film között jó ha egy év telt el, és így lehetetlennek tartom, hogy az a tojásból kikelt gnúvad legyen. Viszont az lehet, hogy Valka gnúvadja pont az Ádáz-szigetről ment oda.

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...