péntek, augusztus 24, 2018

Bocsika

Ez a bejegyzés most csak azért került ki ezen a pénteki napon, mert csak szólni szeretnék, hogy a holnapi nap nem lesz bejegyzés, mert egész héten lázasan fetrengtem itthon és ezt a kb 4 sort is egy kicsit tisztább pillanatomban írom. Reménykedek abban, hogy a hétvégén már semmi bajom nem lesz és lesz annyi erő bennem, hogy legalább két fejezetet összehozzak és akkor azt kedden kirakom, ha pedig nem akkor legkésőbb csak jövőhét szombaton (szeptember 1 😭😭) lesz bejegyzés. Remekül sikerült összeszednem valami vírust, amitől már 3 napja lázas vagyok és arra sincs erőm, hogy megforduljak az ágyban, de amint tudok jelentkezek az új résszel.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Semmi baj nincs. Jobbulást kívánok!

eragon22266 írta...

Hali! Mikor lesz új rész?
nagyon tetszik a történet!

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...