csütörtök, június 11, 2015

Jó hír!!!!!!!

Készülő félben a következő fejezet, ha jól haladok vele már Szombaton lesz, ha nem hamarabb. Hurrá
Ez az egyik jó hír. A másik az ami már mindenki várt a tízen akárhányadik fejezettől. Na valaki kitalálja. NA... Jó nem szórakozok, hanem mondom. 
Hablaty haza tér a 40. fejezetben!!!!
És onnantól kezdve még több és több kaland lesz. És hamar hozom a fejezeteket. Vagyis inkább megpróbálom. Mivel már hétfőtől nem hivatalosan SZÜNET van ( valahol még menni kell, mint pl: Nálunk ) így gyakrabban lesz új rész. Ahogy már írtam lesz benne sok Hiccstrid, harcok és kalandok. 

A mostani fejezetben is ugrok majd egy kicsiket, de az elején nem. Ennyit mondok róla és még annyit, hogy feltűnik egy szereplő akit már rég írtam a történetbe. Találgassatok, ha van ötlet ki lehet az írjátok hozzászólásba, de nem fogok válaszolni rá. Ezt most megmondom. Legyen ez az én kis titkom addig amíg nincs kész. Lehet, hogy Gonosz vagyok most, de kell egy kis izgalom is. Nem igaz?????

És ne feledjétek Egyrészt: Fogatlan figyel titeket. :D
Másrészt: 

Hablaty visszatérése közel van!!!


Nincsenek megjegyzések:

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...