vasárnap, június 07, 2015

Nagyon rossz hír

Rossz hírt kell, hogy mondjak. A félig meg írt rész egyszerűen eltűnt míg nem voltam itthon.


Így most újra kell írnom az egészet és azt nem tudom melyik napra lesz várható. De nagyon igyekezek vele, mert tudom, hogy nagyon sokan várjátok. Legkésőbb csak keddre lesz kész, de remélem hamar meg tudom írni és így már hétfőn készen lesz.
Gondolhatjátok mikor megláttam, hogy eltűnt egy csöppet kiakadtam - az az káromkodtam, mint egy kocsmából kitámolygó részeg ember aki nem talál haza - és elkezdtem az írását elölről. Tényleg igyekezek majd vele, ha meg túl nagy a szerencsém - Odin legyen velem :D - akkor talán már este meglesz és tudjátok olvasni. De tudom, hogy ekkora mákom nincsen - Odin nincs mellettem - így csak Hétfő délután vagy Kedd délután. És akkor megpróbálom hosszabbra írni mint gondoltam ezt a rész így kicsi le is rövidítem a történéseket. De tényleg csak egy kicsit a fontosabbakat írom majd le. Várjátok izgalommal az új fejezetet és én sietek.

Sajnálom a rossz hírt, de nekem is rossz higgyétek el.

Ne kapjatok ám ideg össze roppanást vagy sokkot nekem ettől, mert lesz rész csak egy pindurkát kések vele.

Nincsenek megjegyzések:

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...