csütörtök, június 04, 2015

Részlet a 36. fejezetből

Íme egy picsinyke szösszenet a következő részből:

Fogatlanra néztem aki szintén nem értett semmit majd az alfa felé. Várjunk csak alfa, mikor lett egy. Ezt nem tudom elhinni. Mennyi mindenről maradtam le míg ezzel az örülttel beszélgetem - jobban mondva én beszéltem ő üvöltött, mint egy fába szorult féreg. Az a jó nagy dög felfigyelt rá és elindult felénk. Rám a frász jött, hogy most ezzel mit akar. 
- Az alfa parancsol minden sárkánynak és az akinek az alfa engedelmeskedik az a sárkányok legfőbb ura. - mondta miközben a giga sárkány Fogatlanra mire ő saját maga ellen küzdene. Teljesen fura volt így.
- Mi az pajti? Mi a baj? Fogatlan. - szóltam hozzá. 
Már nem figyeltem egyáltalán a rasztás embere egyedül Fogatlan érdekelt, de azért a hangja elhatolt hozzám.
- Látod az igazi erőt. Azt a hatalmat amit az akartat képez mások felett. Ehhez képest a te erőd semmi. És ez okozza a véged. - mondta. 
És amit mondott beigazolódni is látszik. Fogatlan elindult felém, de mégsem ő volt az. Az a Fogatlan akit én ismerek már nem támadna meg engem soha. 
- Fogatlan. Mi az? Mit mondott neked? Fogatlan mit csinálsz? Ne butáskodj, hallod hagyd abba. Elég! Hallod, ne csináld! Térj magadhoz!Fogatlan, Fogatlan! NE! - kiáltottam, de egyre jött. Nem tudom őt hibáztatni hisz nem a saját akarata hajtja. - NE! -kiáltottam még el magam utoljára mielőtt...

És egy érdekesség is:
  • Ebben lesz és még néhányban Fogatlan szemszög is. 

Köszi, hogy olvassátok.

2 megjegyzés:

Fogatlan:) írta...

Jajj nagyon várom! Nagyon siess megöl a kíváncsiság ! :D

Tinelly Dalma írta...

gyorsan, gyorsan, gyorsan, gyorsan, minél gyorsabban új részt!! ja ás mondtam hogy gyorsan?

Am egy kicsit nehezen lehet elolvasni. De lehet hogy csak én vagyok a vak. (szemüveges vagyok)

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...