péntek, szeptember 04, 2015

Bocsika

Tudom, hogy már rég hoznom kellett volna az új részt, de suli és mivel már 2. éves középsulis vagyok ráadásul gyakorlattal kezdtük nem volt időm írni. Pluszba ki is törlődött az egész egy mondat kivételével amit még akkor írtam mielőtt nyaralni mentem volna. És ezt nem értem lassan tudtam csak haladni a résszel, de holnap délelőttre kész lesz. Már ma kész lennék vele ha a nettemet nem korlátozták volna, de korlátozták, szóval mindegy. Holnapra kész lesz valamikor, de holnapra tuti lesz. Tényleg sajnálom, hogy ennyit kések vele, de az ilyen meg esik. Sajnálom de tényleg.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Semmi baj. Nagyon várom :)

Névtelen írta...

SEMMI BAJ!

Unknown írta...

Semmi baj csak nyugottan

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...