vasárnap, szeptember 20, 2015

Kérésem hozzátok!

Kezd megint megcsappanni az ihletem és arra gondoltam, hogy ajánlanátok nekem HTTYDs blogokat, hogy legyen ihletem. Bármilyen jöhet, csak kapjak egy kis ihletet. Koppintani nem fogok, mert nem szokásom, de ötletgyárnak viszont jó. Megköszönném nektek ezt.
Ha valaki szeretne nekem küldeni azt ide várom.

narancsmandarin4@gmail.com

Nagyon köszönöm, ha küldtök nekem blogokat. 
Az új rész készülő félben van és a napokban készen is lesz. 
Köszönöm már most előre.


2 megjegyzés:

Draconim írta...

*Voret az olvasóknak. Xd (Q kép harmadik része.) :3

Névtelen írta...

Küldök, most láttam egy csomó blogot, de a tiéd messze a legjobb! :)

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...