hétfő, augusztus 08, 2016

Beindult az ötlet gyár!

Nos arra gondoltam, hogy azzal dobom fel az oldalt, hogy ugye a sztori mellett, hogy írok ilyen véleményeket. Nos még arra is gondoltam, hogy bármely észre vételt vagy hasonlóságot is a két film között, a sorozatokkal vagy más filmekkel ide leírom, hogy valamivel színesebb legyen az oldal.
Ez csak így jött. Szóval kicsit felturbózom a blogomat ezekkel, már ha tetszik nektek ez az ötlet.
Nyugodtan mondjátok az, hogy nem, ha nem tetszik nem sértődők meg, mert ugye ez csak egy ötlet, ami ha nektek teszik meg valósul. 
Mint eddig oda le várom a hozzászólásokat. 
És azt hiszem kezdek visszatérni, de ezt majd meglátjuk. Az ihletem visszatért, hogy elkezdtem újra nézni a filmet és a sorozatot. Előbb kellett volna tudom, de nem volt rá időm, eddig, de most van és folytatom az írást a Happy End-ig. :D
Nagyon köszönöm, hogy eddig is kitartottatok mellettem és a blog mellett.
Ti vagytok a legjobbak!!!!

3 megjegyzés:

Corvin T. írta...

szerintem nagyon jók az új ötletek, én támogatom. Ilyen blog mellett bűn nem kitartani :D

Norina_29 írta...

Én is úgy vagyok vele mint Trixi. Nem megyünk sehova. :D

Unknown írta...

Csak így tovább

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...