vasárnap, augusztus 28, 2016

Így neveled a sárkányod park

Igen jól olvastátok a címet.
Tumblr-ön kerestem képeket, mikor belebotlottam a képekbe, amiket máris láthattok. 
Nos a németeknél van ez valahol. És ha tudtam volna róla előbb, akkor amikor kint voltam elvitettem volna magam oda. Hát most miért ne. Úgyis mindig akartak vinni mindenhova, szóval ha tudom mehetünk is volna. 
De most is elmennék oda csak meg kell tudnom, hogy hol van.
Valami ilyesmit jelent a neve, hogy Sárkány megszelídítő sziget vagy valami hasonló. A német már jobban megy :D
Szóval akkor a képek.
Plusz egy video is:


Valamint nem csak ezeket akartam nektek megmutatni, hanem még két dolgot, de azért nem akarok már külön bejegyzést csinálni így ebben mutatom meg.
Szóval a második amit úgy megosztanék veletek. Ismételten Tumblr-ön találtam. Nem tudom, hogy rajongó csinálta-e vagy a studio, de nekem nagyon tetszenek és tök jó lenne ha ez benne lenne a következő 13-as blokkban, ami majd érkezni fog. (valaki ki tud segíteni, hogy az mikor lesz?)
Szóval akkor a képek:
Nem tudom ki, hogy van vele, de nekem tetszenek ezek. De mindenkinek meg van a mag véleménye.

Utolsó sorban, pedig egy párbeszéd jön, ami Jay Baruchel és America Ferrera között zajlik. Az angolom semmit se ér, de megpróbáltam lefordítani, elfogadok javításokat ha valamit elrontottam.

Nem tudom melyik szín melyik emberhez tartozik így csak a pár beszédet írom le. Plusz egy kicsit normális szövege legyen így megfogalmazom.
- Azon gondolkoztam, hogy a Hablaty és Astrid párosnak milyen név lenne jó. Ezen gondolkodtam.
- Mi? Asscup? ... nem Asscup?
- Arra gondoltam, hogy a Hastrid, jobb?

Szerintem Jay és America jobb ha ezt a név választós dolgot a rajongókra vagy a studiora hagyja.
Asscup. Mi van? Ez mi? Kérlek szépen ez mi? A másik meg Hastrid. Ezek már mik. Maradjunk csak a Hiccstidnél szerintem.

Én ezen olyan jót nevettem. Kész vagyok a két úgy Hablaty-Astrid páros nevein.

A rész a jövő héten lesz várható, ha csak ma nem kapok kedvet a nagy gépeléshez, ha igen akkor még ma vagy legkésőbb holnap, de ezt nem ígérem meg. Viszont ha akartok egy kicsit derülni addig míg a rész nem jön, írjátok meg oda le és akkor kaptok néhány agy fárasztó képet. Amiken én is kiégtem egy kicsit.

Asscup és Hastrid. Ezt a véleményt kapják 
Képtalálat a következőre: „hiccup face gif”
Kb először nekem is ilyen fejeim voltak. :D

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

nem lesznek új részek a harmadik évadban, ez volt az utolsó 13. kicsit el vagy tévedve -.-

orsolya vince írta...

Lesz még valamikor, mert ezen az oldalon jelölve van
http://howtotrainyourdragon.wikia.com/wiki/List_of_DreamWorks_Dragons:_Riders_of_Berk_episodes
csak azt nem tudni mikor. De lesz még folytatás. Valamikor

Norina_29 írta...

Lesz folytatás ha jól tudom akkor 2017 január 9 körül. Nekem a képek nagyon tetszenek.

Unknown írta...

Összesen hat évad van és már magyarul is van

Unknown írta...

Az indán megtalálod azt ird be hogy DRGNS

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...