hétfő, augusztus 01, 2016

Ötlet gyűjtés!

Arra kérnélek titeket, kedves olvasóim, hogy akár ide, hozzászólásba, akár e-mailbe írjatok nekem ötleteket, -ha nektek is van persze- hogy mivel vagy, hogy folytassam a sztorit. Bármilyen ötlet, mini sztori, akár mi jöhet. Elfogadok bármit.

e-mailba ide írjatok nekem:

narancsmandarin4@gmail.com


Bárki írhat bármikor, bármeddig.
Szóval akkor ide vagy e-mailba írjatok nekem nyugodtan.
Ha valakijét érdekesnek találom, akkor írok neki (itt vagy e-mailban) hogy fejtse ki egy kicsikét, hogy én is átlássam.
Előre is köszönöm mindenkinek, aki írni fog.

3 megjegyzés:

Sky R. Black írta...

Lehetne, hogy megjelen egy új szereplő aki Hablatyon lógna. Vagy Asztridal történne akár valami, vagy Fogatlannal. Szóval valakivel történne valami.

Névtelen írta...

Szia! Én arra gondoltam, hogy jöhetne egy új szereplő aki beleszeret Hablatyba és egyfolytába rajta log,de mikor rájön, hogy nincs esélye addig amég Astrid is képben van,ekkor valamiféle módon megpróbálya szétválasztani Hablatyot és Astridot. (pl.elrabolja Astridot, fáltákennyá teszi Hablatyot) Remélem segitettem valamennyit.

Unknown írta...

Szia!Én arra gondoltam,hogy amikor eljutnak a szigetre Hablaty szülinapját és ott találkoznak egy új éjfúriával(egy nőstények) akibe Fogatlan beleszeret és ebből jöhetne a cselekmény.Remélem segítettem ezek.

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...