hétfő, augusztus 08, 2016

Egy észrevétel

Hét végen újra néztem az Így neveled a sárkányod 2 részét és abba véltem felfedezni egy dolgot, ami nem biztos, hogy mindenkinek feltűnt, de lehet, hogy van akinek igen.

Szóval van az az ominózus jelenet, amikor a zablaagyar elrabolja Hablatyot Fogatlan nyergéből és elviszik Hablatyot. Fogatlan pedig lezuhan és sír Hablaty után. Majd jön néhány sárkány a víz alatt és elviszik Fogatlant is a Gnúvad barlangjába. 

(a végét nézzétek meg, mert ott a lényeg)

Ugye mindenki azt hiszi, hogy azok a sárkányok Forkatlanok, de igazából nem. Ez nekem is most tűnt fel. Azok a vízi sárkányok Tengeri Sokkolok.
Nos szóval igen belőlük van ott néhány, aki Fogatlan "segítségére" indulnak.
Nekem is onnan tűnt fel, hogy ezek nem Forkatlanok, hogy néztem a Race to the edge, 3.-5. évad most felkerült részeiben, persze felirattal láttam és abban szerepeltek. Erre mikor nézem újra a filmet, mondom magamba a Forkatlanoknak nem két fejük van és viszonylag kicsik, hisz egy Forkaltan nem éppen kicsi jószág, mikor már kifejlett példány, szóval nekem ez így feltűnt.

Nem tudom, hogy ez kinek tűnt fel eddig, de nekem csak most. Viszont lehet, hogy ezzel most mindenkinek valami újat mondtam. 
Ha lesz még ilyen észre vételem, akkor írok majd arról is.

Nos a rész a héten lesz valamikor remélem. Ezt most nem mondom ténylegesen biztosra, mert a héten végig dolgozok. Nem azt mondom, hogy fáradt vagyok meg minden, de haza jövök és kedvem sincsen semmihez, de írogatom, szóval hétvégére meg lesz a rész az tuti.
Addig is olvasgassatok egy kicsit vissza mint én, aki más azt se tudja mit írt :D

Nincsenek megjegyzések:

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...