szombat, augusztus 20, 2016

Dagur tetoválása

Nos kerestem a következő részhez a képeket és ezt találtam.
Nos igen ez Dagur tetoválása, amit valahogy az alatt a 3 év alatt, amit a börtönben töltött vagy még az előtt varratta magára, de hogy azt nem tudom, de sikerült.
Szóval ez a tetkó igazából neveket sorol fel, vagyis, hogy Dagur kiket akar megölni és ki az az egyetlen aki sikerült.

Az első ami át van húzva azt sehogy se tudom kiolvasni, szóval arról fogalmam sincs ki.
A második és a harmadik Hablaty és Éjfúria, az az Fogatlan. Ezt értjük is miért. Hisz ha nincsenek ők ketten, akkor Dagur nem került volna börtönbe.
A harmadik Alvin, aki szintén érthető okok miatt került fel arra a listára. Alvin tartotta fogva.
A negyedik helyen Astrid áll. De miért? Mi tett Astrid, hogy Dagur meg akarja ölni? (valaki világosítson fel pls.)
Az ötödik helyet Halvér foglalja el. Ezt végképp nem értem.
És az utolsó helyen az áll, hogy Sister, az az húgom, aki nem más, mint Hanga. Aki meg akarta ölni, szóval ez is érthető.
Itt a kép, hogy megnézzétek.

Nos azt hiszem én ezzel végeztem is.
A rész talán holnapra kész lesz, de nem ígérek semmit.
Ha kész lesz, akkor úgy is kirakom rögtön. 

Nincsenek megjegyzések:

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...