szombat, augusztus 13, 2016

Kutakodtam egy kicsit!

Nos igen búvárkodtam egy kicsit a Google csodás tárában. Bár nem olyan infok után, ami fontos a filmről vagy másról. (angol tudásom nincs szóval ez kilőve) Hanem ami ide tartozik és nekem fontos. 
Szóval ugye van most ez az ötletem, hogy leírom a véleményemet a filmekről, de utána mi lesz? 
Ott vannak a sorozatok és 4 kis film is.
Oké, oké a kisfilmek csak angolul jelentek meg, de van felirat mindegyikhez.
Szóval, ha tetszik ez az ötlet, írjátok meg oda le, hogy melyiket hozzam majd először a 2. film kivéleményezése után. 
Amúgy azt a véleményes dolgot úgy tervezem, hogy havonta hozok egyet. 
A fejezetek nem tudom, hogy fognak jönni, ahogy ez az összehasonlítós dolog se, de majd kiderül.
Oh és ha valakinek van valamilyen ötlete szereplőre e-malilban írjon nekem (narancsmandarin4@gmail.com)
Várom az ötleteket, amíg nem jelentkezek akármivel, addig is sziasztok.

3 megjegyzés:

Norina_29 írta...

Szerintem jó ötlet a sorozatok ésa kisfilmek kifejtése. :)

Névtelen írta...

Szerintem is jó ötlet :)

Unknown írta...

Kettőt láttam

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...