kedd, augusztus 02, 2016

Fejlemények

Nos szóval ugye nem is olyan rég - tegnap- kiraktam egy olyan nem-rész-részt, hogy küldjetek ötleteket nekem, hogy miként folytassam a blogom. És jó néhányan írtatok, jelemében ugyan azt csak másképp fogalmazva. De a lényeg ugyan az.

1. Legyen egy új szereplő, aki Hablaty és Astrid boldogsága útjába áll.
2. Történjen valakivel valami.
3. Vagy egy harmadik esett,  hogy már most kerüljenek a képbe a csapdászok( Eret, fia Eret :D )

Nos akik ezeket írták azoknak köszönöm és továbbra is jöhetnek az ötletek, nyitott vagyok bármire.

Viszont! Én arra gondoltam, hogy van most a sorozat új évada és abban van az a Viggo nevű ipse (aki nem tudja miről van szó ne haragudjon, de szóljon és elmagyarázom, ha akarja). Na szóval van ez a Viggo és mi lenne ha megjelenne valahogy, valamikor. Szóval ezen agyaltam egy kicsikét. Akinek tetszik az ötlet az írjon oda le ( kár, hogy gépen nincsenek olyan emojik, mint telon :( )
És arról is jöhet bármi, hogy akartok-e mást is látni ezen a blogon pl: vélemény kifejtést ÍNAS dolgokról(film, sori, más blogok)
De jöhet bármi ami kapcsolódik a mi szeretett kis sárkányos világunkhoz  :D

Nos Drága Olvasóim szeretettel várom a válaszaitokat oda le.
Bármivel kapcsolatban
Köszönöm, hogy támogattatok ennyi idő kihagyással is.
Nálatok jobb olvasókat nem is képzelhetne az ember.

5 megjegyzés:

Sky R. Black írta...

Nekem a Viggos megoldás is. Bármelyik jöhet szerintem.
És a véleménykifejtéses dolog is tetszik.

Unknown írta...

Nekem bármelyik megoldás megfelel szerintem

orsolya vince írta...

Nos akkor majd egy két rész közé be lesz iktatva egy-egy ilyen vélemény kifejtős dolog. De erről majd írok még a napokban :D
Azért köszi :D

Norina_29 írta...

Nekem is tetszik a Viggos ötlet és a véelemény kifejtés. :)

Unknown írta...

Én tudom ki az a Viggo
Màr vártalak

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...