szombat, augusztus 20, 2016

Még mindig nem rész

3 dolog van:

1. Igen, igen tudom, még mindig nem rész, pedig már jöhetne.
Nos egy ici picit megakadtam.
Maga a sztori meg van a fejemben, csak szépen kerek mondatokban nem akar megfogalmazódni és emiatt állok egy kicsit, de igyekszem és hamarosan lesz.

2. Viszont: Addig is míg az nem érkezik arra gondoltam, hogy gyorsan összedobom nektek a Sárkányok könyve kielemzését vagyis a véleményemet róla, ha nem gond. Tudom havonta egyet mondtam, de azzal papíron már félig-meddig megvagyok, mert megnéztem és írtam közben nehogy elfelejtsem.
Szóval arra gondoltam, hogy jöhetne az.
De így is ott van még a sorozat is, amit majd véleményezek. Azt és a többi film véleményével tényleg havonta jelentkezek.

De ha már itt tartok annyit még elárulok, hogy a sorozatot visszafelé kezdem el véleményeztetni. Már mint a 3. évaddal kezdem a most leadott 13 résszel és 5 rész fogok egyszer leírni tömören. Vagyis megpróbálom.


És a 3. 
Mostantól kezdve Facebookon is elérhető lettem, szóval oda is tudtok nekem írni.
Valamint oda is felteszem a kész részeket.
A link:

Nincsenek megjegyzések:

"Nosztalgiáztam"

Visszaolvasgattam a régi komenteket és még most is meghatódok egyes emberek hozzá szólásain. Mikor kis taknyosként neki kezdtem 0 írói ...